Overordnet set hjælper vi små og mellem store virksomheder med holde styr på de regnskabsmæssige og administrative opgaver, der er i en virksomed. Ligesom vi tilbyder rådgivning og sparring om drift og udvikling af virksomeden.
Vi arbejder blandt med opgaver som nævnt herunder, men er ikke begrænset til disse.
Tag gerne kontakt til Dorthe Antonette, hvis du har en konkret opgave, du ønsker hjælp til at få løst.
Vi tilbyder bogføring og afstemnigning i f.eks. VISMA e-conomic, samt indberetninger NemRefusion og eIndkomst, moms - inkl. MOSS etc.
Vi hjælper også gerne med fakturering og opfølgning på indbetalinger, samt rykning for manglende indbetalinger.
Vi tilbyder at udarbejde budgetter og følge op på dem, samt afrapportering efter individuelle behov.
Vi kan også hjælpe med prisoptimering etc.
Vi tilbyder at udarbejde af løn til time/månedslønnede ved hjælp af Danløn inkl. afregning af løn, eIndkomst, NemRefusion, pensioner etc.
Ligesom vi gerne hjælper med ansættelseskontrakter etc.
Copyright ©Nielsen-Partners ApS 2023 Alle rettigheder forbeholdes